Opnieuw #geendagzonderkunst in het Emile Van Dorenmuseum

Eindelijk, het is zover, op 17 december zwaaien onze deuren weer open voor het publiek!

Met het eindejaar in zicht heropent het Emile Van Dorenmuseum in stijl: met gloednieuwe expo’s en een gloednieuw boek, vers van de pers.

RESET Emile Van Doren

Nu de spiegelsculptuur van Gert Robijns de museumvilla in een winters jasje hult, wisselt ook de expo binnen de museummuren. Daar draaien we de seizoenen om en verwelkomen we de warme kleurenpracht in de zomerse landschappen van Hugo Duchateau.

#geendagzonderkunst in het station d’artistes Genk

Toen we tijdens de lockdown in de lente van 2020 honderd dagen lang met #geendagzonderkunst een nieuw verhaal postten over het leven in het vergeten station d’artistes Genk, hadden we niet kunnen vermoeden dat we er amper een half jaar later boek over zouden lanceren.
En toch: vanaf 15 december ligt STATION D’ARTISTES GENK – Verhalen uit een vergeten kunstenaarskolonie in de boekhandel. Een voorproefje van deze verhalen tonen we in het Molenvijverpark en in de Bibliotheek. Voor wie nog twijfelt: ze zijn een bezoek én een boek waard!

RESET Emile Van Doren
Vanaf 17 december: do-vr van 14 tot 17 uur
Gratis toegang

EXPO STATION D’ARTISTES GENK
#geendagzonderkunst
Molenvijverpark: elke dag van zonsopgang tot zonsondergang
Biliotheek: ma-vr van 10 tot 19 uur, za van 10 tot 16 uur
Gratis toegang

Bestel hier jouw exemplaar van het boek!